Re: NTFS czy FAT32

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 19:26:08 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> chyba jasne jest, ze partycja FAT32 byla naprawiana, bo miales tam
> swapa i pliki tymczasowe; winda podczas sciagania plikow zapisuje je
> najpierw to tempa internetowego, dopiero pozniej kopiuje w docelowa
> lokalizacje; oczywiscie inaczej dzialaja programy tu download manager;

W takim razie widzę, że niejasno się wyraziłem: "tu były zapisywane od
początku" miało oznaczać, że program do ściągania plików zapisywał je od
razu w miejscu docelowym. Celowo tak napisałem, żeby nikt nie wyciągnął,
podobnych do twoich, wniosków.

> ja bym sie nie dziwili ze bledy byly na partycji, do ktorej mogl sie
> odbywac potencjalnie zapis w momencie padu zasilania;

A ja się dziwię do tej pory, że partycja do której odbywał się
zapis, tyle razy pozostała nietknięta ;-).

M.