Re: NTFS czy FAT32

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:34:05 MET

Michal Kawecki napisał:

>Miałem kiedyś problemy z SDI+Windows 2000, w trakcie pracy (najczęściej
>intensywne ściąganie plików) występowały nagłe restarty komputera. Na
>dysku miałem trzy partycje: systemowa NTFS, swap FAT32 i pliki
>tymczasowe, oraz dane NTFS (tu były od początku zapisywane te ściągane
>pliki ). Spośród około 500 restartów partycja FAT32 była naprawiana
>niemal w każdym przypadku, i niemal zawsze znajdowane były problemy typu
>lost clusters oraz tworzone były kopie skrzyżowanych plików. Obie
>partycje NTFS - razem wzięte - były naprawiane może z 5 razy i nigdy się
> [...]

chyba jasne jest, ze partycja FAT32 byla naprawiana, bo miales tam
swapa i pliki tymczasowe; winda podczas sciagania plikow zapisuje je
najpierw to tempa internetowego, dopiero pozniej kopiuje w docelowa
lokalizacje; oczywiscie inaczej dzialaja programy tu download manager;

ja bym sie nie dziwili ze bledy byly na partycji, do ktorej mogl sie
odbywac potencjalnie zapis w momencie padu zasilania;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?