GFORCE 4 MX440 tv_OUT i DVD - Problem!!! troche długawe...

Autor: Delta (abeta_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:35:30 MET

Witam i objaśniam sprawę i pytam:)

System WIN98 sprzęt jak wyżej (DVD Plextora) Detonatory 41.09 Tuner
Flywideo98
Niestety nie mogę skorzystać z TVTOOL bo ten nie wykrywa układów na kartach
GF4 MX440 :(
Przeczytałem sporo o problemach z tvout w archiwum na goglach i to pomogło
mi poprawić sytuację ale nie do końca
Wszystkie filmy divx i i inne chodzą ok. Programy do obsługi tunera tv też
poza jednym, ale o tym później.

Problem:
Próba odpalenia DVD kończy się tym, że na monitorze obraz jest ok, a na TV
mam czarny ekran. Problem można rozwiązać tylko tek, że wyłącza się
klonowanie i jako pierwszy ustawia się obraz na tv. Wtedy monitor się
wyłącza a na tv mam idealny obraz z DVD!!! Co ciekawe działa w sposób też
program BORG do obsługi tunera TV oparty na overlay a w klonowaniu nie
działa - jak DVD.

Pytania:
1. Ktoś kiedyś pisał, że karty oparte na GF4 wysyłają obraz na DVD tylko do
urządzenia ustawionego jako pierwsze. Czy zmiana numerków w klonowaniu - tv
nr 1 a monitor nr 2 spowoduje, że będę mógł oglądać DVD na TV???
2. Jeżeli nie to czy istnieje jakiś skrypt, który pozwala na automatyczne
wyłączenie monitora i włączenie obrazu na tv p odpaleniu np jakiegoś pliku
wsadowego.....
3. a może jest jednak jakiś patent (poza tvtool, którego nie mogę użyć) na
to , żeby można było obraz DVD wyświetlić i na kompie i ne TV??
4. Jak zrobić, żeby sterowniki karty zapamiętały, że po podłączeniu kabla
svideo mają się przestawić na klonowanie?? Do tej pory za każdym razem jak
podłączałem kabel musiałem ręcznie ustawiać klonowanie, żeby mieć obraz na
tv...

Uff przepraszam, że trochę długie ale chciałem wszystko dokładnie opsać..

Delta