Re: Riva TNT - bios

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:37:02 MET

> Nie będzie miało wpływu.
> Jak chcesz większą wydajność to podkręć software'owo core i mem.

A ja bym sie nie zgodzil.....
Po co uzywac dodatkowego software? Sprawdzasz sobie na ile ci taka Riva
pojdzie, zapamietujesz te wartosci, bierzesz programik RVBedit i edytujesz
sobie bios - wpisujesz podkrecone wartosci, jesli ci sie spodoba, to
zmieniasz napisy, itd. i flaszujesz spowroten do karty. Nie wiem tylko jak
ten soft radzi sobie z firmowymi biosami, ale zawsze mozesz sobie wgrac
referencyjny bios NVidii. W razie jak bedziesz chcial sprzedac, to wgrasz
oryginal z backupu i po ptokach...

Ja jestem zwolennikiem uzywania jak najmniejszej ilosci zbednych programow w
windzie - musialbym uzywac PowerStrip do zmiany odswierzania w w2k w
gierkach i czegos do krecenia (moze tez PowerStrip), a tak: podkrecenie mam
juz w biosie karty, a odswierzanie w rejestrze poprawione i tym sposobem 1 -
2 programy mniej dzialajace w windzie.

Pozdroofka
[x]Angel