Re: P4 vs Athlon

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 14:48:42 MET

| A ja wiem. Wes sobie zobacz do pierwszego lepszego sklepu.
|
| P4 2.4 GHz BOX FSB 533 kosztuje 999 zl.
| AMD ATHLON XP 2400+ 799

athlon tanszy znacznie, tak o 256MB ramu, lub o karte graficzna klase wyzej

| P4 2.66 GHz 1499 zl
| AMD ATHLON XP 2600+ FSB 333 1450 zl.

kto 'bardzo liczacy sie z kasa' kupuje proca za 1500?:)

| Tak wiec chyba sam widzisz ze im szybciej tym rozniaca mniejsza.

akurat nowe amd sa jeszcze stosunkowo trudno osiagalne i sa nowoscia na
rynku - stad ta cena, poczekajmy miesiac dwa to znormalnieje, no chyba ze
ktos sobie kupuje p4 3.06

no jeszcze doliczmy plyty - intel sobie liczy za chipsety

glowny argument intelowcow byl taki - kup se proca i se podkrec a teraz
przez mozna kupic 1700+ (262zl) i krecic... niektore ida bardzo wysoko:)

a dopiszmy jeszcze to:

athlon XP 2000+ 399,-
p4 2ghz 824,-

potem mozna ew. rozbudowac kompa a dzis 2 ghz (albo 2000+) to nie tak malo:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\