Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: Adam Piotrowski (frigo.NOSPAM_at_pf.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 10:32:03 MET

Jeśli instalujesz systemy dla klientów, to pomyśl o nich i o tym, że czasem
przydaje się 'bezpieczne" miejsce do przechowywania np dokumentów. Ja cieszę
się że mój komputer był od nowości podzielony na 2 part (teraz 4), ale innie
mają problem, bo nie wiedzą co zrobić jak mają pad systemu (szczególnie jak
nie mna nagrywarki). Przecież dla ciebie to 10 minut pracy (fdisk) więcej, a
dla klienta czasem zbawienie.