Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: ok (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 11:18:33 MET

No wiesz.
A co powiesz na to zachodzę do klienta. Dysk podzielony na partycje. Na c
kilkaset mega wolnego miejsca a d świeci pustkami.
Albo stwierdzenie niektórych klientów, czy nie dałoby się zrobić jednej
partycji bo klient sobie nie radzi z tym podziałem. W swojej praktyce z 20
razy łączyłem partycje do jednej a raz tylko dzieliłem dla klienta partycje.
A tą dyskusję zacząłem po to by dowiedzieć się czegoś ciekawego o dzieleniu
dysków na partycje. Jak widać raczej kwestia bezpieczeństwa nie ma tu nic do
rzeczy.

Ale możliwe że masz rację. Nie każdy jest w stanie zainstalować windowsa bez
formatowania dysku. Czyli można by było rozróżnić klientów na tych co będą
później sami instalować i na tych którym instalował będę ja.
Andrzej