Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: ok (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 09:44:00 MET

> i instalacja leci? widac ze chyba grywasz tylko w gierki; wyobraz

Proszę nie atakuj mnie od razu. Nic o mnie nie wiesz. Dodam że w gierki nie
gram a windows instaluję u klientów conajmniej raz dziennie.
Nigdy mi nie przeszkadzało że jest jedna partycja w systemie by zainstalować
poprawnie windowsa. Dla tego chciałbym poznać argumenty za kilkoma
partycjami.
Więcej pokory do swoich wiadomości nie zaszkodzi dla mnie i dla ciebie,
zawsze można się czegoś nauczyć.
Andrzej