Re: Dlaczego komputer sam sie wylacza?

Autor: rafal13kur_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 15 Feb 2003 - 18:44:02 MET

> a mogę zapytać czy sprawdzałeś przewody i wyłącznik RESET?
> jeśli nie to odłącz przewody od płyty i zobacz jak się będzie zachowywać
> (2 tygodnie męczyłem się z podobnym problemem)

Juz wszystko sie wyjasnilo choc jest to troche dziwne.Po wlozeniu zasilacza
300W bylo dalej tak samo, zabawa koscmi pamieci nic nie przyniosla, dopiero
wyciagniecie karty siecowej 3Com 905C TX-M przynioslo efekt. Po wlazeniu karty
siecowej Intela dalej wszystko bylo OK. Czyli winna byla karta siecowa.I teraz
pytanie czy to oznacza ze ona moze byc uszkodzona czy moze sa wymagana jakies
specjalne ustawienia?

Pozdrawiam,Rafal