Re: Zwis przy instalacji WinXP. Problem sprzetowy?

Autor: Strażak (wojteckWON-ZE-SPAMEM_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 20:33:27 MET

Od dawna korzystam z jakies noname 128MB. A od niedawna dokupilem 256MB
Kingston'a. Tez myslalem ze to wina pamieci wiec sformatowalem obie partycje
z systemami, poodlaczalem wszelkie mozliwe bebechy tak, ze zostala tylko
grafika i stary RAM. I tez lipa. Hmm. moze sprobuje wlozyc sama kosc
Kingstona....
BTW jakie dla niej sa odpowiednie ustawienia w BIOSie?
To jest kosc KVR133X64C2/256.