Re: Zwis przy instalacji WinXP. Problem sprzetowy?

Autor: Jacek Rutkowski (ANTY.SPAM.jacek24_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 22:09:04 MET

Użytkownik "Strażak" <wojteckWON-ZE-SPAMEM_at_box43.gnet.pl> napisał w
wiadomości news:b2m4ke$c9l$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Od dawna korzystam z jakies noname 128MB. A od niedawna dokupilem 256MB
> Kingston'a. Tez myslalem ze to wina pamieci wiec sformatowalem obie
partycje
> z systemami, poodlaczalem wszelkie mozliwe bebechy tak, ze zostala tylko
> grafika i stary RAM. I tez lipa. Hmm. moze sprobuje wlozyc sama kosc
> Kingstona....
> BTW jakie dla niej sa odpowiednie ustawienia w BIOSie?
> To jest kosc KVR133X64C2/256.

Na stronie Abita ,piszą że płyta KT7 (i ja taką też mam) ma problemy z
grafiką GF4Ti i windowsXP i jedynym
rozwiązaniem jest zmiana biosu ze stronie producenta.

To jest fragmęnt z ich strony:

Edycja A9 dla KT7
[2002-07-11 - 206 KB]

   usunięcie problemu kompatybilności kart graficznych AGP na bazie chipów
NVIDIA GeForce4 Ti z systemem Windows XP
 edycja 1.11.0402 BIOS-u dla wbudowanego kontrolera RAID IDE HPT37x (funkcja
dostępna tylko w przypadku płyt RAID: w innych przypadkach część związana z
obsługą kontrolera RAID zostanie automatycznie wyłączona)

Polecam ci tą stronę
http://www.abit-poland.com/support_show_software.php?id=53

Jacek