Zwis przy instalacji WinXP. Problem sprzetowy?

Autor: Strażak (wojteckWON-ZE-SPAMEM_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 19:34:50 MET

Witam

Obecnie mam system W98SE i W2k i nie ma zadnych problemow. Jednak gdy chce
zainstalowac XP to zawsze podczas instalacji zaliczam zwisa na roznych
etapach. Probowalem juz instalowac na calkowicie czystym dysku, na W98 i
W2k, spod DOS'a ale zawsze jest to samo. Instalowalem z plyty i z dysku tez.
Plyta instalacyjna jest OK. Z reszta wersja druga, angielskojezyczna tez nie
wchodzi. Czy mozliwe ze mam za kiepski komp? (np. plyte glowna).

Abit KT7, Duron 1GHz, RAM 256/133, Barracuda 4 80GB (4 opatrycje), GF4
4200Ti

Odpowiedzi prosze na grupe.

--
Pozdrawiam,