pasta pod procka

Autor: woojtekr (woojtekr_at_op.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 19:41:22 MET

Witam własnie skrecilem kompa pod serwer, amd duron, cirrus logic, 32 ram,
segate 1.2 gb ale nie wazne. zaisntalowalem linuxa i wszystko chodzilo
ok(krotko komp chodzil i wylaczylem go i poszedlem spac) dzisiaj chcialem
zainstalowac jescze raz linuxa i caly czas mi sie wieszala instalka,
wymienialem ramy i dysk i nadal to samo, no ale wreszcie mi sie udalo, ale
po uruchomieniu kompa linux sie zawiesza. nie dalem pasty pod porocka. czy
to moze byc przyczyna tego calego zamieszania??? jak myslicie czy to bedzie
cos powazniejszego ????