Re: drugi dysk w szufladzie - jak ustawic zworki ???

Autor: Rad (radamanthys_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 18:12:06 MET

SerX wrote:
> ok jeszcze raz: na jednym pc jest jeden dysk (jako master na primary)
> i dvd (jako slave na secondary). Nie wiem dokladnie jaka jest
> konfiguracja na drugim pc, natomiast wiem, ze dysk w szufladzie,
> ktory chce podlaczyc do pierwszego pc pracuje na drugim pc jako dysk,
> z ktorego startuje system i zworke ma ustawiona na celect cable i
> chodzi o to, zeby go podlaczyc do pierwszego pc bez zmiany zworek
> tak, zeby nie odpalal sie z niego system.

Powiedz... jaki jest powód, że nie chce Ci się przełożyć zworki?
Gdybyś zostawił CS (cable select) na owym dysku, w Twoim komputerze dysk
(teraz ust. jako master) musiałby być równierz ust. jako CS (a więc
jednak, jakąś zworkę trzeba będzie przełożyć...). O ile się orietuję
musiałbyś takrze zaopatrzyć się w specjalną taśmę IDE (ale tego pewien
nie jestem).

--
Pozdrawiam,
Radek