Re: drugi dysk w szufladzie - jak ustawic zworki ???

Autor: SerX (sergy_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 05:22:04 MET

> Problemy ze wzrokiem czy z czytnikiem?
 raczej problemy ze zrozumieniem tekstu
> Gdzie widzisz problem, bo z tego, co napisałeś niezbyt jasno wynika, co
> stanowi kłopot?
ok jeszcze raz: na jednym pc jest jeden dysk (jako master na primary) i dvd
(jako slave na secondary). Nie wiem dokladnie jaka jest konfiguracja na
drugim pc, natomiast wiem, ze dysk w szufladzie, ktory chce podlaczyc do
pierwszego pc pracuje na drugim pc jako dysk, z ktorego startuje system i
zworke ma ustawiona na celect cable i chodzi o to, zeby go podlaczyc do
pierwszego pc bez zmiany zworek tak, zeby nie odpalal sie z niego system.