Re: Caviar - pytanka.. - dłuugie

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 00:08:57 MET

"Magik" <wladek_g_at_interia.pl> wystukał
(news:b2je7o$9rk$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl):

> zakupiłem sobie Caviar`a 120 GB 7200 RPM 8 MB cache i tu mam kilka
> pytanek na dysku jest napisane aby nie zakrywac zadnych z jego
> otworów (naliczyłemich 3 w górnej pokrywie dysku) - do czego one

Chodzi o to, zeby nie zakleic ich stickerem itp. Naped powyzej moze
byc, ale nie jest zalecany - dobrze jest gdy dysk ma czym od gory
oddychac (lepiej sie chlodzi).

> będzie się przegrzewał? i ostatnie czy to jest normalne że przy
> wyłączeniu dysku (po wyłączeniu komputera) słyszę trzask taki

Dawniej parkowales glowice komenda "PARK" teraz naped robi to sam,
wydajac stuk. To norma.
Pozdrawiam
Egghead