Caviar - pytanka.. - dłuugie

Autor: Magik (wladek_g_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 19:54:53 MET

Cześć

zakupiłem sobie Caviar`a 120 GB 7200 RPM 8 MB cache i tu mam kilka pytanek
na dysku jest napisane aby nie zakrywac zadnych z jego otworów
(naliczyłemich 3 w górnej pokrywie dysku) - do czego one służą??
Mam go zamontowanego nad Samsyngiem 20 GB 5400 i pod stacją dyskietek tak ze
od góry jest 2-3 mm wolnego (może mniej) a od spodu też gdzieś tyle czy
wszystko bedzie w porządku? - nie będzie się przegrzewał?
i ostatnie czy to jest normalne że przy wyłączeniu dysku (po wyłączeniu
komputera) słyszę trzask taki troche dziwny bardzo podobny do tego przy
starcie dysku. - czy to norma??

thnx

bye