CoolerMaster czy BOX ???

Autor: Przemysław Józefowski (aDrEs_at_W.pOdPiSiE.cOm)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 16:35:18 MET

Witam,

Nosze sie z zamiarem kupna Athlona XP 0.13 1700+. Cenowo wychodzi tak samo a
zalezy mi
na jak najmniejszej glosnosci, co wiec radzicie wybrac: Athlona w wersji BOX
(wiem tez, ze
ma on 3 lata gwarancji, ale mi chodzi wylacznie o glosnosc), czy tez wziac
"Cooler Mastera CP5-7JDIB-0L(silent) z miedzianą podkładką". Dodam jeszcze,
ze nie mam zamiaru przeznaczyc wiecej kasy na ten zestaw, wiec drozsze
coolery nie wchodza w gre. Dzieki za sugestie, pozdrawiam:

--
Przemyslaw Jozefowski
przemek_j_at_poczta.onet.pl