gryps z tunerem pod xp - a jednak :)

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 16:41:25 MET

mam tuner tv avermedia studio 303 dziala on bardzo dobrze pod xp i nie ma
problemow z jego instalacja jadnak po podlaczeniu kablowki do tunera wyszlo
szydlo z wora :)
okazalo sie ze w kablowce kilka kanalow jest nadawanych z fonia BG i wlasnie
z nimi jest maly problem bo obraz jest ale nie ma dzwieku.
podczas instalacji tunera mozna wybrac tylko dla regionu polski (pal-dk) i
wowczas na tych kilku kanalach nie mam dzwieku natomiast po instalacji np.
dla regionu niemiec (pal-bg) dzwiek jest na tych kanalch jednak nie ma na
reszcie. w telewizorach jest mozliwosc przelaczania sie miedzy bg i dk
jednak w tym tunerze nie ma takiej opcji i w sumie nie usmiecha mi sie za
kazdym razem ,gdy bede chcial obejzec jeden z tych kanalow w systemie bg ,
aby przeinstalowywac sterowniki na pal-bg i szukac od nowa kanalow itd.

i tu moje pytanie - czy jest jakis sprytny programik ktory by ten problem
rozwiazywal tzn zebym mogl sie przalaczac miedzy pal-dk i pal-bg bez
koniecznosci wyszukiwania od nowa kanalow i resinstalacji sterownikow ??

pozdrawia lord