Re: BarV 80GB vs WD i Maxtor - halas?

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 10:59:43 MET

no i nadal nie wiem co wziac, widzialem te testy glosniosci ale tak naprawde
to nie wiem
jaka jest rzeczywista roznica, bo moze wlasnie mam teraz dysk 6GB fujitsu
ktory jest glosniejszy od WD JB, ale tego nie wiem (nie slysze go jak nie
przytkne ucha do obudowy lub gdy jest totalna cisza w pokoju- czy tez to
mozna powiedziec o WD?). Roznica glosnosci jest 18dB miedzy BV-80GB a WD
800JB i tez nie wiem czy te 18dB wiecej to jest na prawde duzo. Natomiast w
transferze wew. jest 50MB roznicy na korzysc WD.

Czy ktos ma WD 800JB w domu i moze powiedziec jak sie czuje z tym dyskim? W
jakich sytuacjach slychac ten dysk, czy moze tylko gdy sie ma ucho przy
obudowie? Czy ogladajac film slyszy sie dysk?
Chcialbym uzyskac wiecej opini uzytkownikow niz testy bo wtedy trudno mi
wyobrazic sobie rzeczywista glosnosc dysku :) (nie ma nigdzie mozliwosci
sprawdzenia i porownania)

sonic