Re: BarV 80GB vs WD i Maxtor - halas?

Autor: Kristoffer (kris_at_no.mail.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 21:59:35 MET

Witam !

Niedawno spalilem Quantuma ;) i musialem cos kupic. Wybralem Caviara 80 z
serii JB i jestem bardzo zadowolony. Moze taki model akurat mi sie trafil,
ale na pewno jest cichszy od Barracudy IV 60 GB. Najbardziej slychac roznice
przy transferze z partycji na partycje. Wg mnie Caviar jest praktycznie
bezglosny. A Maxtor (60 GB) to w ogole jest glosny jak silnik Diesla na
mrozie ;). WD ma jeszcze jedna (moze dla niektorych) zalete : grzeje sie
naprawde minimalnie. Pod kazdym wzgledem polecam WD 800JB.