Re: ?? Najbardziej wspolczesna plyta ze slotem ISA ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 10:23:13 MET

W artykule news:Xns9321DF6AEF8A5silvermango2pl_at_193.110.122.80,
niejaki(a): Krzysiek Szczepanek z adresu <silverman_at_go2.pl> napisał(a):

> Przyklad nie trafiony, bo czyszczenie nagrywarki rzadko kiedy daje
> oczekiwany rezultat :/

??? Ja tak kilka razy odratowywalem moja Yamahe 4416s. Za pierwszym razem
pomoglo na rok, pozniej na pol roku, a teraz nie wiem czy nagrywa, bo lezy
gdzies w szafie, ale linuxa z niej pare miesiecy temu zainstalowalem....

--
pzdr
[ Zbyszek @ Abit SA6R & PIII-800EB ]