Odp: zakup PC - Pomóżcie!

Autor: top44 (top44_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 01:07:38 MET

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala <jojoro_at_poczta.onet.pl>

> Osobiście wziąłbym coś na nforce2, gdyż te płyty mają ciekawy układzik
> dźwiękowy (możesz nie kupować Live! ;) i sporo bajerków typu SerialAta,
> USB2.0, FireWire itp.

Asus A7N8X Deluxe (nVidia nForce2 SPP)
ATX, Socket A, 3x DDR 184-pin (200-400 MHz), FSB 200/266/333 MHz, chipset
nVidia nForce2 SPP (mostek południowy nForce2 MCP-T), AGP x8, 5x PCI,
ATA/133 + Serial ATA+RAID, 6x USB 2.0, FireWire, sześciokanałowy układ
dźwiękowy z dekoderem AC-3 - 720 zł...
Niestety płyty w tej cenie są poza moim zasięgiem :-(
no chyba że:
Soltek 75FRN-L nVidia nForce2 SPP albo
Leadtek Winfast K7NCR18D nForce2 SPP ale one nie mają bajerów.

> Lepiej 512MB. Szczególnie jeśli postawisz na tym WinXP.

Drugie 256 dokupie później

> Zainwestowałnym w nowy monitor jeśli tylko finanse pozwolą.

Wiem, szkoda oczu, ale cóż robić jak nie ma kasy

Ale chociaż dobrze, że w tym starym jest odświeżanie 85 Hz
Będzie kasa, będzie więcej ramu, cd-rw i nowy monitor
(200zł + 300-400zł + 900zł = 1500 zł)

> Bierz to :)

Prawdopodobnie tak zrobię, chyba że pojawią się jeszcze jakieś
atrakcyjne propozycje w zadanym przedziale cenowym.

> Chcesz żeby zasilacz z obudowy za 120zł utrzymał cały ten sprzęt?
> Powodzenia. Sam zasilacz Chiefteca 300W za 170zł to pewnie by to
> pociągnął... ewentualnie jakiś HuntKey. Ale skoro wszystko będzie na
> gwarancji, to ryzykuj.

A ryzyko jest duże? Jeśli tak to może faktycznie warto zainwestować
więcej w jakąś lepszą obudowę.
Można jakieś konkretne modele? Ceny? Parametry?

Pozdrawiam,
Marlowe.