Re: zakup PC - Pomóżcie!

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 10:10:08 MET

W artykule top44 napisal(a):

> no chyba że:
> Soltek 75FRN-L nVidia nForce2 SPP albo
> Leadtek Winfast K7NCR18D nForce2 SPP ale one nie mają bajerów.

A może:
Epox 8RDA+ http://sklep.barwkomp.pl/opisP.php?kodprod=PLEP8RDAP
za 560zł (płytę można pewnie kupić nieco taniej niż w tym sklepie)

> A ryzyko jest duże? Jeśli tak to może faktycznie warto zainwestować
> więcej w jakąś lepszą obudowę.

Well, tak jak już ktoś wspomniał, możesz kupić sam zasilacz chiefteca
300W za 170zł (model 360W ma oznaczenie HPC-360-202) i do tego dowolną
obudowę, nawet używaną za 50zł.
Możesz też się wyżyłować i na www.chieftec.pl kupić komplet (midi tower
to wydatek ~470zł). Ja osobiście kupiłem BigTowera z zasiłką 360W i w
sumie nie narzekam. Do środka zmieści się nawet pies sąsiada ;))

Jeśli chodzi o ryzyko uzytkowania nędznego zasilacza to jest ono duże.
Mnie przez zasilacz codegen 300W poszła płyta główna i dwa dyski.
Ale jeśli masz całość na gwarancji to możesz ryzykować, jak spalisz
sprzet dwa,trzy razy to jeszcze ci go przyjmą w ramach gwarancji. :)