Odp: Duron 800 Up :)

Autor: Rogas (roginski_at_tlen.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 22:05:31 MET

> ... co o tym myslicie ?

Podkrecilem i mam 900 (wiecej sie nie da ) no i moja temperatura w trayu
przy outlooku GG MKS polaczeniu XChacie winampie i wielu innych bzdurach to
28 stopni!. W koncu urochomilem 4 razy pod rzad 3dMarka na pelnym tescie no
i wzroslo ... do 48 ... wiecej nie chcialo ... Chlodozenie to zwykly tani
coolerek. Czy to oznacza, ze trafil mi sie procek ktory mial byc szybszy, a
nie przeszedl tesu i obnizono go do 800 ?

--
Pozdrawiam
Daniel Roginski