Re: ECS K7S5A

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 21:46:12 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> LOL, boki zrywać ;) ciepłe czyste brzmienie... ;)) chłopie, zamiast
> sloganów reklamowych czytaj dane techniczne.

Widac ze muzykiem to nie jestes bo wazniejsze sa dla Ciebie dane
techniczne niz brzmienie. Jak monitor kupujesz to tez patrzysz tylko na
dane techniczne? Ja jestem muzykiem zdecydowanie, amatorem bo dokladam do
tego i nie trzeba byc wielkiem wirtuzem gitary by odroznic brzmienie
wzmacniacza trazystorowego od pelnej lampy. Sam mam 10 letnie wzmacniacz
full lampe homade w polaczeniu z paczka na Celisonach zaden tranzystor
nawet od Fendera sie nie umywa :) Napisz swoje rewelacje na
pl.rec.muzyka.gitara zobaczymy kto bedzie boki zrwyal :D

> Oczywiście. Już jakieś 30 lat temu wzmacniacze mocy audio osiągnęły
> taki stopień doskonałości przy którym niesposób odróżnić brzmienia
> jednego wzmacniacza od drugiego.

Ja o karta muzycznych Ty o wzmacniaczach :/ Cytat wyzej bylo w
wzmacniaczach :/

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"