Re: logitech mx700 - dot. ładowania

Autor: monte (montemax_at_ventura.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 22:01:40 MET

> oki doki, jest zewnetrzna ładowarka :)

Witam. Dokładnie , zewnętrzna ładowarka podłączona oczywiście do sieci 220V
..
Nie ma znaczenia czy komp jest włączony czy nie , heh troszkę trdno y bylo
ładować ją podczas gdy komp jest włączony :)
Ja mam ją od 2 miesięcy i jestem zadowolony właśnie z ładowarki ,
poprzednio miałem Cordles Mouse czyli jej poprzednika i brakowało ładowarki
, baterie pożerała okrutnie aż wadłem na pomysł aby wykożystywać akumulatory
z telefonu :)
Pozdrawiam