Re: Duron 800 Up :)

Autor: heniutek_at_ANTYSPAMzsp.samorzad.pw.edu.pl
Data: Thu 13 Feb 2003 - 21:51:18 MET

In article <b2gpeg$5gk$1_at_absinth.dialog.net.pl>, Rogas wrote:
> Witam
>
> Dzisiaj zmienilem ustawienia na plycie glownej (pewnie lepiej wiecie jakie
> niz ja sam :) ) I moja 800 chodzi na 864 Mhz. Jedno mnie tylko zaniepokoilo
> ... po 8 minutowym tescie w 3dMarku procesor osiagnal temperature 44
> stopnie. Co prawda zaraz spadl do 35 ale czy to nie jest niebezpieczne ?
> Poza tym, jesli na plycie mam ustawione maksymalne na 60 stopni to i tak sie
> pewnie wylaczy przed punktem krytycznym (ile on wynosi dla durona 800 ?) ale
> ... co o tym myslicie ?
>
> --
> [...]

Mój Duron 800 chodzi na 880. Z tego co się orientuję to nie musisz się
przejmować temperaturą, mój ma zwykle 48-52 stopnie, a jakoś nie wpadam
w panikę. O ile dobrze pamiętam to Durom ma graniczną wartość aż 90 stopni,
ale nie wolno jej przekroczyć nawet na sekundę-dwie. Jeśli się mylę, i
ktoś ma lepsze informacje to poproszę o poprawienie.

Pozdrawiam
Jarek