Re: Jaki procesor...

Autor: Marcin Granat (marci_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 21:57:59 MET

Użytkownik "Dariusz" <darmin_at_NOSPAMacn.waw.pl> napisał w wiadomości
> ...o największej częstotliwości będzie mógł pracować na płycie K7VAT
> (chipset VIA KT133) i socket A (462 pins). Aktualnie mam Duron 750 MHz. i
> kartę grafiki 3dfx Voodoo 3000. Brak mi kasy na nowszą płytę, a co za tym
> idzie i na ekstra procesor jak i kartę grafiki. Mogę co najwyżej zakupić
> tylko procesor (wykluczam podkręcanie). Może ktoś z szanownych kolegów
> zechce się podzielić swoją wiedzą.
>
> Mam prawie identyczną płytę K7VAT+, różni się od twojej bodajże o
kontroler ATA100. Mnożnik x11 więc w grę wchodzi jedynie Duron, bo chipset
kt133 nie obsługuje fsb 133. Uważam że nie ma sensu w twoim wypadku niczego
zmieniać, bo przysrost mocy nie będzie zbyt duży, szczególnie nie zmieniając
V3. . Dlaczego nie chcesz podkręcać? U mnie chodzi Duron 750_at_950 max 52
stopnie. Żadnych zwisów czy innych problemów.

pozdrawiam