Re: modem dect(?)

Autor: chd (chd_pl_at_tlen.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 18:17:40 MET

Użytkownik "Piteq" <Piteq_at_n0-spam.pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś modemy analogowe bezprzewodowe np. dect, bo żona
powiedziała,
> że mi urwie jak wywiercę dziurę w ścianie, żeby przeciągnąć kabel.
> Proszę nie polecać: a) zmiany lini na ISDN i modemu na bezprzewodowego
> Fritz'a;
> b) zmiany żony, bo taki mądry to sam jestem
> Piotrek

ROTFL...

nie chcę być złośliwy
ale chyba juz jesteś bez jaj...
"zona mi nie pozwala wywiercić dziury w ścianie" ROTFL^2

to może jej uświadom że dziura w ścianie to kabel za 5 zł
a brak dziury w scianie to modem za 1000 zł

a może ja przekup... ona zezwoli na dziurę w ścianie a ty jej kupisz jakiś
drobiazg...

Christo D. - chd_pl_at_tlen.pl - Konin, POLSKA