BE6 + Maxtor 9+ <--- wolny odczyt

Autor: uszki (uszki_at_gazeta.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 18:27:14 MET

Witam

Mam Maxtora 80GB ata133 podpiętego pod kontroler ata66 (HPT 366) na ABIT
BE6, qrde nie wiem co jest ale dysk jest wolny jak na swoje parametry, w
HDTach mam stały odczyt na poziomie 10 MB/s nie zależnie od miejsca, w
którym znajduje się głowica :-(. System operacyjny to WINXP +sp1 sterowniki
do HPT w wersji 1.30beta, bios w HPT 1.28, nie wiem co jest, macie może
jakieś propozycje co sprawdzić, gdzie może być coś nie tak???
Proszę bardzo o pomoc bo już nie wiem co mam dalej robić ....

BTW podpinałem też dysk do kontrolera ata33 na płycie, ale efekt ten sam ...

--
pozdrawiam
uszki