modem dect(?)

Autor: Piteq (Piteq_at_n0-spam.pro.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 11:52:33 MET

Czy są jakieś modemy analogowe bezprzewodowe np. dect, bo żona powiedziała,
że mi urwie jak wywiercę dziurę w ścianie, żeby przeciągnąć kabel.
Proszę nie polecać: a) zmiany lini na ISDN i modemu na bezprzewodowego
Fritz'a;
b) zmiany żony, bo taki mądry to sam jestem
Piotrek

--
Przy odpowiadaniu na priv usuń >n0-spam.< z mojego adresu
"...ty zajmij się smokiem, ja biorę na siebie schody..."