Dlugie przewody PC - TV

Autor: OlO (plinski_at_polbox.com.no_spam)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 13:43:41 MET

Planuję położyć przewód s-video pomiędzy
kompem (TV out) a telewizorem (różne pomieszczenia)
Przewód będzie miał ok 17m, pójdzie korytkiem plastikowym
na ścianie: parę załamań 90 stop., około 5 m równolegle
ze zwykłym przewodem dwużyłowym 230V.
Zastanawiam się jaki przewód (przewody) wykorzystać,
obecnie sygnał idzie koncentrykiem 75om, i obraz
na TV jest mniej ostry i ma bardziej "rozmyte" kolory
niż wtedy gdy rozwijałem taki sam przewód (3m krótszy)
na ziemi.
Myślałem o jakimś lepszym koncentryku (najlepiej cieńszy
niż standardowy antenowy bo mi się w korytku nie zmieści),
albo o zwykłym dobrze ekranowanym podwójnym kablu
audio.
Może jest jakieś lepsze rozwiązanie ?

OlO