Re: Dlugie przewody PC - TV

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 06:54:42 MET

Użytkownik "OlO" <plinski_at_polbox.com.no_spam> napisał w wiadomoœci
> Planuję położyć przewód s-video pomiędzy
> kompem (TV out) a telewizorem (różne pomieszczenia)
> Przewód będzie miał ok 17m, pójdzie korytkiem plastikowym
> na ścianie: parę załamań 90 stop., około 5 m równolegle
> ze zwykłym przewodem dwużyłowym 230V.

Zeby obraz na TV byl dobry, to musisz zastosowac jak najlepszy kabel
s-video. Taki kabel jest drozszy (ze 2, 3 razy), grobszy, ale za to posiada
bardzo dobry ekran. Druga sprawa to lepiej nie puszczaj tego kabla w poblizu
przewodow zasilania, zachowaj conajmiej odstep 30 cm, bo na tym odcinku meda
najwieksze zaklucenia. Ja mialem 15 m takiego bardzo dobrego kabla (w
sklepie zapytalem o najlepszy kabel, dali mi, ale ja spytalem sie odrazu,
czy moga mi sprowadzic jeszcze lepszy i sprowadzili byl bardzo drogi (nie
pamietam ceny, ale byl 2 razy drozszy, niz najlepszy co mieli na stanie) ale
obraz byl rewelacyjny, byl chyba nawet lepszy, niz gdy wczesniej sprawdzalem
na zwyklym kablu 1,8 m. Jak kabel ma isc obok napieciowego, to posc go tak,
zeby spotykaly sie pod katem prostym, nigdy rownolegle !!!

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl