Re: ECS K7S5A

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 11:58:24 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Proszę nie suponować mi twierdzeń których nie wypowiedziałem.

To konstruj tak wypowiedzi, zebym nie mial watpliwosci przy ich
interpretacji.

> już jesteśmy przy tym jakie wzmacniacze dają dobry dźwięk to jestem
> zdania że te dobre, bez względu na czym je zrobiono. Aczkolwiek na
> półprzewodnikach można zrobić dobry wzmacniacz taniej i łatwiej.

Jesli chodzi o sprzet audio to moze i tak. Jesli chodzi o wzmacniacze
muzyczne to zaden tranzystor nie zastpi czystego, cieplego brzmienia
lampy. Ot tutaj narazie technika zawodzi.

> Przeprowadzono testy które wykazały zupełny brak różnicy pomiędzy
> drutem kolczastym a złoconą linką.

Audiofilem nie jestem, ale ponoc uszlachetnianie przewodow i koncowek ma
za zadanie przedewszystkim wydluzyc ich dlugiecznosc.

(...)
> Ciekawe, któremu parametrowi masz coś do zarzucenia. I może powiesz
> nam, jak te parametry powinny wyglądać w "prawdziwej, dobrej" karcie?

Wierzysz tylko suchym danom technicznym? Pytales mnie co mam do
zastrzezenie to Ci napisalem.

> To fakt, ale to mało istotna IHO wada.

Powiedz tym co chcieli podlaczyc sluchawki, a im sie nie udalo :)

> Wzmacniacz słuchawkowy to tania sprawa i jak ktos preferuje słuchawki to
> może sobie dokupić.

To juz lepiej odrazu kupic karte z 2W wzamacniaczem ;)

> (jest i zaleta: brak wzmacniaczy ma to do siebie że niesposób ich
> popsuć ;)

Bo tak czesto padaja :)

> A większość użytkowników korzysta z głośników o na tyle dużej mocy że
> żadna karta muzyczna jej nie zapewni wprost, w związku z czym i do
> K7S5A z AC97 i do wypasionego SB trzeba wzmacniacza.

To normalne, pislem tylko o sluchawkach.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"