Re: Uzupelnainie atramentu HP690C - kolejny raz.

Autor: Rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 07:59:26 MET

>Moje uwagi:
>- z woda przeczyszczanie glowicy mi nie wychodzi- duzo lepsze jest
>przecieranie nafta - butelka 0,5 l kosztuje jakies 3-4 zl w supermarketach.
>To najlepsza substancja do penetracji - kazdy mechanik to powie, ze to
>najskuteczniejszy srodek na zapieczone i skorodowane gwinty zakreconych srub.

Moze masz racje, procz tego WD40, lecz nie wiem jak sie zachowaja w
polaczeniu z atramentem. Nie wiem, czy nie zacznie wytracac sie
pigment lub nie zajdzie inna reakcja miedzy nafta a atramentem
powodujaca kompletne zaklejenie glowicy. Czysciles juz t ten sposob? W
ostatecznosci sprobuje i nafty - a co mi tam...

>- jako czarny tusz kupuje buteleczke 200 ml tuszu produkowanego w Rosji,
>specjalnie do HP - cena ok 55 zl (sklep Kalezi na ul. Wiktorskiej w Wwie), co
>daje 10 zl na napelnienie zbiorniczka 45 ml - czy ktos ma nizsze koszty
>druku!!!????

Bede musial poszukac czegos podobnego w Poznaniu. Czy pamietasz nazwe
tego tuszu? Ewentualnie symbol?

>Kuleczki do zatykania otworka do wlewania - kupilem w sklepie z
>łożyskami SFK na ul. Jaktorowskiej w Wwie, ok 200 sztuk - 5 zł.

Z tym raczej problemu nie bedzie, chociaz kto wie...

Dziekuje za porady,
Pozdrawiam
Rafal