Re: Uzupelnainie atramentu HP690C - kolejny raz.

Autor: Marcin Cichy (mmcichy_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 15:42:33 MET

Moje uwagi:
- zaklejam dysze głowicy paskiem taśmy samoprzylepnej, gdy tylko zauważe, że
konczy sie tusz - dzieki temu nie zasycha;
- z woda przeczyszczanie glowicy mi nie wychodzi- duzo lepsze jest
przecieranie nafta - butelka 0,5 l kosztuje jakies 3-4 zl w supermarketach.
To najlepsza substancja do penetracji - kazdy mechanik to powie, ze to
najskuteczniejszy srodek na zapieczone i skorodowane gwinty zakreconych srub.
- jako czarny tusz kupuje buteleczke 200 ml tuszu produkowanego w Rosji,
specjalnie do HP - cena ok 55 zl (sklep Kalezi na ul. Wiktorskiej w Wwie), co
daje 10 zl na napelnienie zbiorniczka 45 ml - czy ktos ma nizsze koszty
druku!!!???? Kuleczki do zatykania otworka do wlewania - kupilem w sklepie z
łożyskami SFK na ul. Jaktorowskiej w Wwie, ok 200 sztuk - 5 zł.

Po tych zabiegach wydruk stony zregenerowanym zbiorniczkiem czarno-białym
kosztuje mnie 1,5 - 2,5 gr.
Niestety po 5-7 napełnieniach głowice są na tyle zużyte, że muszę wymienić
zbiorniczek, jeśli nie dostanę od kogoś pustego - muszę kupić oryginalny.
Dodam, że mam zawsze pod ręką jeden zbiorniczek napełniony, zaklejony taśmą,
czekający w sytuacji awaryjnej - gdy zabraknie tuszy w zbiorniczku
pracującym, a ja w danej chwili nie będę miał czasu na napełnianie.