Re: Uzupelnainie atramentu HP690C - kolejny raz.

Autor: Rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 07:59:25 MET

>Rafale a probowales wkladac pojemnik do wrzacej (goracej lub nad para) wody?
>U mnie zadzialalo. No moze nie za pierwszym razem, ale po przeczyszczeniu
>pojemnika z tuszem wszystko jest ok.
>
>Pozdrawiam
>Szwagier

Niestety u mnie to nie działa, a własciwie zadzialalo tylko czesciowo.
Po kilkunastokrotnym powtarzaniu moczenia (goraca woda - czyszczenie w
drukarce, znowu goraca woda .. itd). Zostawilem nawet na 2 dni
pojemnik zamoczony w wodzie i tez niewiele pomoglo. Wyciagalem nawet
atrament przez dusze (uszczelka na strykawce, przylozona do dysz od
zewnatrz i wciagany tlok). Udroznilem niewielka czesc dysz (moze 1/4),
lecz niestety pojawil sie inny problem. Chodzi prawdopodobnie o
regulacje cisnienia w pojemniku. O ile wszesniej cokolwiek drukowalo,
to teraz, po kilkukrotnym "dopompowaniu" powietrzem zbiornika, po
odsysaniu powietrza przez jeden i drugi zawór, nie leci NIC. Mimo, ze
czesc dysz jest sprawna - wydruk wyglada w ten sposob, ze udaje mi sie
zadrukowac moze 1/3 strony i dalej nic. Po odczekaniu jakiegos czasu
(moze na wyrownanie cisnien) znowu moge wydrukowac 1/3 strony i
sytuacja sie powtarza. Probowalem zwiekszyc cisnienie w zbiorniczku
dopompowujac nieco powietrza dolnym zaworem (obok dysz), ale w tym
momencie zamiast dyszami - atrament ucieka mi tymze zaworem.

Najbardziej irytuje mnie fakt, ze cala procedura napelniania pojemnika
jest tak prosta, ze w glowie mi sie nie miesci jak mozna tego nie
zrobic. Jednak ja t wym przypadku nie radze sobie :(

No nic, probuje dalej, ale coraz wyrazniej widze, ze nie ominie mnie
kupno nowego pojemnika (150PLN).
Co wiecej, na polce lezy pojemnik prawie pelen, orginalny HP, ktory
prawdopodobnie jest "spieprzony". jakosc druku tragiczna, ma problemy
z "ogniskowaniem" tuszu na papierze. Niestety z uwagi na fakt, ze
kupiony byl 2-3 lata temu - nici z reklamacji :(.

Dziekuje Ci za odpowiedz i probe pomocy.
Pozdrawiam
Rafal