Re: ?? Najbardziej wspolczesna plyta ze slotem ISA ?

Autor: Marcin (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 02:22:50 MET

> co konkretnie chcesz wlozyc w to zlacze ISA? bo do zastosowan
> ogolnodomowych np. do wszystkie rodzaje sprzetu maja juz odpowiedniki
> w kartach PCI zas karty ISA o pochodzeniu naukowopochodnym moga nie
> wspolpracowac z nowszymi plytami ze zlaczem ISA;

Nie wiem dlaczego na tej grupie panuje takie rozpasanie.
Czy wymiana plyty musi sie wiazac z wymiana wszystkich innych elementow. ?
Jest rozwiazanie tansze, a ty mowisz zeby wydawac dodatkowa kase
na wymiane kart. Ostatnio czytam posty w stylu :
Pytanie : "Stara nagrywarka nie chce czytac niektorych plyt, co zrobic ?
Odpowiedz " Kup nowa, teraz nagrywarki kosztuja mniej niz 400 zl"
A moze wystarczy wyczyscic soczewke ? Jak macie tyle kasy to ja poprosze o
jakies darowizny. Moze podac numer konta ?
Pozdr,
Marcin Tworek