Re: wybor drukarki HP

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 02:28:32 MET

Witam

Najbardziej nieopłacalnym zakupem są drukarki HP3420 i HP3325(mają takie
same tuszu) ponieważ ich tusze to:
- czarny: 10ml za 93 zł
- kolorowy: 8ml za 99zł
Najlepszym zakupem w/g mnie jest HP3820, gdyż posiada
najekonomiczniejsze tusze z wymienionych drukarek i takie same jak
HP920C, z których nabijaniem nie mam najmniejszego problemu(koszt
nabicia tuszu czarnego (25ml) to 25zł), a jej atramenty to:
- czarny: 25ml za 128zł
- kolorowy: 1) 19ml za 150zł
            2) 38ml za 270zł
Co do drukarki HP5550 ,jej atramenty to:
- czarny: 19ml za 95zł
- kolorowy: 17ml za 166zł
(wiem że są zestawy kolorowe do napełniania w cenie 75zł, natomiast co
do czarnego to nie orientuję się w cenie bo bedą dostepne w sklepie w
którym się pytałem po 14.II.2003)

Ceny oryginalnych tuszy za Komputronikiem.

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl