Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 03:18:06 MET
Marcin napisał:
>Nie wiem dlaczego na tej grupie panuje takie rozpasanie.
>Czy wymiana plyty musi sie wiazac z wymiana wszystkich innych elementow. ?
>Jest rozwiazanie tansze, a ty mowisz zeby wydawac dodatkowa kase
>na wymiane kart. Ostatnio czytam posty w stylu :
[...]
to jest moze tansze z twojego punktu widzenia, bo masz np. duzo czasu;
ogolnie z ekonomicznego punktu widzenia lepiej jest wymienic sprzet na
nowy niz go serwisowac, albo zastanawiac sie co by tu zrobic, zeby
jakas karta ISA jednak zadzialala;
jak ktos nie ma czasu i ma wybor np. pracowac przez dwie godziny i
zarobic np. 1000PLN w tym czasie, lub poswiecic te dwie godziny na
szukanie w internecie jakiegos nietypowego rozwiazania, to chyba
lepiej dac sobie spokoj;
domyslam sie, ze moja wypowiedz zostanie pewnie zle zrozumiana, bo
pewnie nie do konca dobrze sie wyrazilem, ale siegniecie reka na polke
sklepowa po produkt trwa okolo minuty; zas szukanie rozwiazania dla
posiadanego sprzetu moze absorbowac wiecej czasu - jak masz wiecej
czasu, to prosze bardzo, ale niektorzy nie maja;
tak samo z punktu widzenia serwisu nie ma sensu analizowac kazdego
wracajacego produktu, skoro przez dlugi czas absorbuje to serwisantow,
skoro w tym samym czasie mozna na linii produkcyjnej wykonac 100
takich produktow, co wyjdzie przy okazji 10razy taniej;
czas sie liczy w dzisiejszych czasach ;)
-- jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia; ale skoro caly Poznan sie tam przenosi? niedlugo chyba porzuce podolany_at_poczta.wp.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:21:21 MET DST