Re: ?? Najbardziej wspolczesna plyta ze slotem ISA ?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 03:18:06 MET

Marcin napisał:

>Nie wiem dlaczego na tej grupie panuje takie rozpasanie.

>Czy wymiana plyty musi sie wiazac z wymiana wszystkich innych elementow. ?
>Jest rozwiazanie tansze, a ty mowisz zeby wydawac dodatkowa kase
>na wymiane kart. Ostatnio czytam posty w stylu :
[...]

to jest moze tansze z twojego punktu widzenia, bo masz np. duzo czasu;
ogolnie z ekonomicznego punktu widzenia lepiej jest wymienic sprzet na
nowy niz go serwisowac, albo zastanawiac sie co by tu zrobic, zeby
jakas karta ISA jednak zadzialala;

jak ktos nie ma czasu i ma wybor np. pracowac przez dwie godziny i
zarobic np. 1000PLN w tym czasie, lub poswiecic te dwie godziny na
szukanie w internecie jakiegos nietypowego rozwiazania, to chyba
lepiej dac sobie spokoj;

domyslam sie, ze moja wypowiedz zostanie pewnie zle zrozumiana, bo
pewnie nie do konca dobrze sie wyrazilem, ale siegniecie reka na polke
sklepowa po produkt trwa okolo minuty; zas szukanie rozwiazania dla
posiadanego sprzetu moze absorbowac wiecej czasu - jak masz wiecej
czasu, to prosze bardzo, ale niektorzy nie maja;

tak samo z punktu widzenia serwisu nie ma sensu analizowac kazdego
wracajacego produktu, skoro przez dlugi czas absorbuje to serwisantow,
skoro w tym samym czasie mozna na linii produkcyjnej wykonac 100
takich produktow, co wyjdzie przy okazji 10razy taniej;

czas sie liczy w dzisiejszych czasach ;)

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?