Re: Glosno chodzi!!

Autor: blekot (flashi_usun_to_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 09:56:39 MET

Użytkownik <daw3_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Znacie moze jakis sposob na komputer zeby ciszej chodzil??????
> I nie chodzi mi tu o wymiane czesci :)
> Moze wyczyscic go wewnatrz, czy to cos moze pomoc?????
> Dodam ze komputer ma juz pare lat kolo 5, ale dopiero ostatnio zaczal
glosno
> chodzic.

Na poczatek zrob sobie wysciolke wewnatrz obudowy.. Korek i steropian albo
specjalna pianka/gabka akustyczna. Pamietaj o zostawieniu wlotu powietrza
(najlepiej z przodu obudowy)
A potem sie zacznie :P
Zapewne halasuje Ci wiatrak na procku i/lub w zasilaczu. Pozostanie ich
wymiana. Ale najtansze jest wlasnie wylozenie korkiem i steropianem ... a
potem zakupy drozsze czyli wentylatorki :)

--
pozdr blekot