Jakie CD-R i CD-RW YAMAHA 4416s

Autor: SCOTCH (scotch_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 09:58:40 MET

Witam
Czy ktoś mógłby mi polecić jakie płytki używać do nagrywania firma czy nie
wiem co?
Moja nagrywarka ma tryb 4x 4x 16x. Płytki CDR nagrywa prawie wszyskie jakie
miałem, ale co dziwne nie wszystkie je widzi. Największy problem to CDRW
miałem już dysan, emtec, tdk,(wszystkie od 4x wzwyż) i kilka innych i
nagrywarka nie może ich rozpoznać jedynie verbetim 2x-4x. Płytek cdrw o tak
małej prędkości trudno obecnie kupić. Pytanie jak wyjść z sytuacji, czy
nagrywarka nadaje się w odstawkę(kupić nową) czy może pozbierać od znajomych
stare cdrw lub może są jakieś cdrw od 4x na które mozna nagrać.
Za wszelkie sugestie dzięki.
Pozdrówka Roman.