Re: Glosno chodzi!!

Autor: Grzegorz Gabryś (gabi999_at_plusnet.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 14:13:05 MET

Marcin Granat wrote:
> Zacznij od przesmarowania wiatraków np WD-40. U mnie najlepiej zdał egzamin
> spożywczy olej uniwersalny :-) nie pamiętam jakiej marki. Dobrze zadziałał
> dopiero za drugim razem bo porzednio spleśniał po miesiącu :-)

Napewno tak sie do tego nei zabieraj.

Przedewszystkim oczysc wentylatory z kurzu, przesmaruj je (tylko nie
stosuj oleju jadalnego ani WD40 itp ustrojstw). Smar powinien byc wmiare
gesty i najlepiej syntetyczny. Towot i wazelina odpadaja bo nie maja
zdolnosci penetrujacych. Ja stosuje smar do lancucha rowerowego Finish
Line (jedna kropelka zalatwia sprawe). Uleczanie wiatraczkow zdaje
egzamin gdy luzy sa niewielkie, gdy sa duze to lepij go wymienic bo po
"naprawie" nie bedzie juz tak halasowal ale dedzie wprawial obudowe w
drgania co jest wyczuwalne.

--
RC5-72 polska druzyna     Przylacz sie i ty
http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=5993