Re: olej ceramiczny - utopic kompa

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 02:51:14 MET

Bucz napisał:

>oczywiscie chodzi o utopienie calego kompa w "akwarium" do tego jakies
>podswietlanie, bombelki czy wodospadzik itp.

ale chcesz miec efekty wizualne? bo babelki to beda dzwieki, tak samo
wodospadzik; poza tym taki olej moze miec spora lepkosc /ja sie nie
znam na parametrach fizycznych/ i ten wodospadzik moze byc lekko
niemrawy;

poza tym takie zatopienie kompa, to oznacza ze wiecej nic nie zmienisz
w konfiguracji, bo niby jak? w kazdy wolny slot wejdzie ta substancja
i koniec - a przeciez nie bedziesz osobno trzymal jakiegos
rozpuszczalnika /drugie akwarium obok/;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?