mysz win2k

Autor: barman (bardan_at_USUN_TOwp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 02:21:48 MET

witam
    Jestem krancowo wyczerpany problemami z moja mysza. nie wiem w czym
problem moze ktos sie z czyms takim juz spotkal otoz zachowuje sie jak
zwariowana: kiedy lekko porusze to wskaznik lata po calym monitorze i
reaguje jak bym wciskal przyciski innym razem w ogole nie reaguje tylko stoi
w miejscu. kilka razy restartowalem kompa i wtedy czasami w ogole nie bylo
widac wskaznika. kiedys juz mialem takie problemy ale jej przeszlo a teraz
znowu sie zaczelo i od dwoch godzin bez zmian.
ps. sama myszka jest ok bo testowalem ja na innym kompie, zreszta jak
podlaczam inna mysz do swojego kompa to sytuacja sie powtarza.
czy ktos jest w stanie mi pomoc lub spotkal sie z czyms takim ?
 ...moze gniazdo myszy na plycie mi siada?

ps. myslalem ze moze wirus ale szukalem i nic nie znalazlem.

--
pozdrawiam Bardan
** tratwa z butelek? **