Re: jaki wybrac CD-ROM

Autor: Domino (spam_domik100_at_silesianet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 22:13:56 MET

> Wiem to z testow oraz opinii zaawansowanych uzytkownikow ;-)
> Niestety ale ten naped firmie TEAC sie nie udal :-(
bo to chyba jest tylko firmowane przez Teac'a a prod. jest BTC
a NEC, MSI, Sony i jakis 'no-name' na A :) - kurcze, kupic dobry cd-rom to
przeciez nie moze byc az taki problem. chce tylko zeby byl dobry, czytal
szybko subkanaly, ladnie DAE robil i mial przyzwoile EC. nie musi byc ladny,
tani, cichy ani beżowy ;) wymiary tez bez znaczenia a takie info. podaje
wiekszosc sklepow jako opis.
Domino