Re: jaki wybrac CD-ROM

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 22:20:37 MET

Domino wrote:

> bo to chyba jest tylko firmowane przez Teac'a a prod. jest BTC
> a NEC, MSI, Sony i jakis 'no-name' na A :) - kurcze, kupic dobry
> cd-rom to przeciez nie moze byc az taki problem. chce tylko zeby byl
> dobry, czytal szybko subkanaly, ladnie DAE robil i mial przyzwoile
> EC. nie musi byc ladny, tani, cichy ani beżowy ;) wymiary tez bez
> znaczenia a takie info. podaje wiekszosc sklepow jako opis.

To prawda, nie latwo kupic dzis dobry naped (nie tylko CD) bez przeczytania
wielu recenzji. Czesto trudno znalezc testy najnowszych CD-Romow bo wszedzie
sa tylko testy DVD :-) Zajrzyj na www.cdrinfo.pl, moze troszke Ci to pomoze.
Moze tez warto pomyslec nad zakupem CDRW zamiast samego CD ? Koszt to ok 140
PLN wiecej a mozliwosci sie zwiekszaja. Np CDRW Liteon X48 kosztuje juz 240
PLN.

pzdr.
trzmiel