Re: Jakis cichy i tani zasilacz ?

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 14:45:13 MET

W artykule benek napisal(a):

> doweidz sie czy to co maja w Sirius.pl jako Chieftec 300W to jest wlasnie ta
> seria HPC-300-xxx, jakbys poanowal w najblizszym czasie jakas wieksza
> modernizacje sprzetu (na jakas mocna grafike i procka itp) - to kup od razu
> 360W

Potwierdzam, te Chiefteci to faktycznie mocne zasilacze. Podłączyłem do
tego Athlon 1.7 (palomino) 3xHDD, 2xCDRW (w tym jedna na SCSI), gf2mx,
Live! 1024, modem, 4 duze wentylatory i starałem sie to maksymalnie
obciążyć (jednoczesne kopiowanie z obu cdrw na różne dyski, działajace
połączenie internetowe, 3dmark...). Napięcia kształtowały się w granicach:
Vcore: 1.72-1.76
3.3v: 3.36-3.38
5V: 5.00-5.05
12V: 12.00-12.06

Więc pewnie na tym jednym zasilaczu spokojnie poszły by dwa komputery :)
Jedyny minus jaki zauważyłem jest taki, że przez pierwsze minuty po
włączeniu, gdy zasilacz jest zimny na 12V idzie napięcie 12.34. Może to
wina czujników... nie wiem. Mam nadzieje, że to mojemu sprzętowi nie
zaszkodzi.