Re: Jakis cichy i tani zasilacz ?

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 10:33:26 MET

> Moze mi ktos polecic jakis cichy (z automatyczna regulacja obrotow
> wentylatorka od temperatury), tani i dobry (zeby komp zawsze
> startowal, tak jak to bylo na moim codegenie) zasilacz ?
> Jakiej firmy zasilacze sa ciche ? Czy moze tylko konkretne modele ?

oj jakbys poszukal w archiwum to bys znalazl tyle postow ze ...

ja ze swojej strony polecam Enlight/Chieftec/Sirtec z serii HPC-3x0-xxx np
HPC-300-202 to sa dosyc ciche zasilacze i na dodatek o bardzo dobrym
stosunku jakosc/cena placisz 180-200zl i masz prawdziwy zasilacz gdzie
producent nie klamie placisz za 300W i masz 300W mocy wlasciwej a nie jak
przy Condogenie kupujesz 350W zasilacz i masz 250W (bo panom z tej firmy
zachcialo sie podawac na naklejce moc chwilowa/rozruchowa a nie wlasciwa)

doweidz sie czy to co maja w Sirius.pl jako Chieftec 300W to jest wlasnie ta
seria HPC-300-xxx, jakbys poanowal w najblizszym czasie jakas wieksza
modernizacje sprzetu (na jakas mocna grafike i procka itp) - to kup od razu
360W

pozdrawiam